mandag 23. januar 2012

Produkt valgfritt uke 2 12. og 13.januar

I disse ukene fikk vi øve på teknikker, dekorasjoner og eksperimentere litt.

Jeg prøvde meg frem med tørket greiner. fant ut at jeg skulle lage en slags vase eller noe.
Tok å klippet greinene i sirka like lange biter så begynte jeg å lime dem samen som du ser på bildet. Så tok jeg en oasis opp i. Tok noen Galax blader for å dekke oasis og tok noen roser oppi.
Formal dekorasjon ble det. Men tenkte ikke så mye på det. Det var mest å bygge denne "vase"tingen.


Liste: Gule roser. tørket pile tre kuttet opp i biter til å lage den vasen som er på bildet. 

Neste ting jeg gjor var å lage en liten Klasisk dekorasjon

Øvde meg på tettheten. plasering og grunn teknikker. Dette er alltids viktig.
Liste: Krysantemum hvit blomst, hvit limonium, galax blader, osasis og potte.

Lagte også tre av ståltrå. Lagte to stykk.



Og sånn ble det etter å ha vridd og vridd.

1 kommentar:

Blomstertua sa...

Fint. Gode bilder du har:)